DeWALT SERVIS
AUTORIZOVANÝ SERVIS DEWALT
Vážení zákazníci, zde si můžete objednat záruční a pozáruční servis svého zařízení.
POSTUP PRO SERVISNÍ OPRAVY ZNAČKY
DEWALT
- Nejprve řádně vyplnit objednávkový formulář a zaslat ho podepsaný v balíku společně s výrobkem:
DeWALT-objednavka.pdf (kres.cz) - Není-li prokazatelné, že je zboží dle uvedeného data-kódu (identifikace vyražená na plastovém těle
přístroje) v záruční lhůtě, je nezbytné k provedení záruční opravy doložit:
kopii dokladu k nabytí zařízení (dodací list či kupní doklad), či certifikát (pokud byl vystaven),
kde je řádně uvedeno výrobní číslo daného výrobku. - Následně můžete objednat dopravu pomocí našeho smluvního přepravce DPD:
objednání dopravy
na vámi uvedenou adresu bude po provedení diagnostiky / záruční / pozáruční opravy balík dodán
zpět. - Balení výrobku musí splňovat podmínky:
https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/podminky-prepravy/jak-spravne-zabalit-zasilky/ Stacionární přístroje (kompresory, stacionární pily apod.) nebo přístroje překračující váhové či
rozměrové limity uvedeného u našeho smluvního partnera DPD, je třeba zaslat do servisu přístroje na
paletě. Pro objednání paletové přepravy pošlete žádost na email: zakazky@kres.cz Za uložení a
zabalení na paletě je odpovědný odesílatel. Důležité pokyny pro přepravu akumulátorů DEWALT FLEXVOLT 54V - Jeli reklamace uznána jako oprávněna, bude po jejím vyřízení odesláno zboží neprodleně
zákazníkovi na náklady dodavatele. Jeli reklamace shledána jako neoprávněna, tudíž nebude
provedena záruční oprava, bude zákazníkovi zaslána nabídka na opravu a po jejím vyřízení (dle
vyjádření zákazníka opravit/neopravit), bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi zpět, kdy
v případě vyjádření neopravit, budou zákazníkovi vyúčtovány náklady na dopravu na dodání do
KRES i zpět.
Jakékoliv dotazy k vaší objednávce budou zodpovězeny v otevírací dobu: Po–Pá 7:00 – 14:30hod
Stav a plnění termínu zakázky: KONTAKT | K R E S spol. s r.o. Servis / Příjem zakázek: +420 602 587 535 ; email: zakazky@kres.cz